شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

با توجه به تماس تلفنی ریاست محترم اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان زابل و اظهار ایشان مبنی بر عدم نیاز به گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضای محترم هیات علمی و کارمندان گرامی دولت، مقتضی است افراد ثبت نام کننده نسبت به تحویل سایر مدارک اقدام نموده تا فرم ها و مدارک کامل شده در اسرع وقت به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ارسال گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۰۰
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

با توجه یه تقدیم حضوری مکاتبات لازم با  اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان زابل، ریاست محترم این اداره با تاکید بر تسلیم همه مدارک مندرج در فرم ثبت نام، درخواست ارائه شده را جهت تکمیل به تعاونی عودت داده اند. بنابراین لازم است اعضای محترم متقاضی نسبت به تکمیل تمام مدارک درخواستی عنوان شده در پایین فرم ثبت نام (تاکید می شود تمام موارد از جمله عدم سوء پیشینه) اقدام نموده و مدارک کامل را به دفتر تعاونی تحویل نمایند تا نسبت به ارسال مجدد آنها اقدام شود.

لازم به ذکر است افراد متقاضی برای دریافت معرفی نامه لازم جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه می توانند از تاریخ فردا چهارشنبه مورخ 28 فردین 98 به دفتر تعاونی مراجعه نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۵:۱۳
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

با سلام و تبریک سال نو

پیرو مطالب قبلی مبنی بر ثبت نام اعضایی که تمایل به عضویت در هیات مدیره یا بازرس شرکت تعاونی دارند، مقتضی است این افراد نسبت به ثبت نام بر اساس جزئیات قبلی ثبت نام اقدام فرمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۴۱
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

با سلام و تبریک سال نو

    با توجه به اینکه شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل بنا بر پیشنهاد برخی از اعضای تعاونی در نظر دارد لیست اعضای بدهکار را در وبلاگ تعاونی منتشر نماید، مقتضی است اعضای محترم نسبت به تسویه حساب اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است اعضایی که فیش واریزی خود را به دفتر تعاونی تحویل نداده اند می بایست نسبت به تحویل یا ارسال تصویر آن به ایمیل تعاونی به آدرس taavonimaskan.uoz@gmail.com اقدام نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۲۸
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل


بسمه تعالی
دوستان گرامی، اعضای محترم شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل
با سلام و تهنیت به مناسبت عیدهای مبارک و خجسته روز مادر، روز پدر و نوروز باستانی
با آرزوی خیرات و برکات لایزال الهی برای همه شما، نظر بزرگواران را به چند نکته جلب می نماییم:
1-  گفته شده است که گروه تلگرامی ایجاد شده توسط جمعی از اعضای تعاونی از طرف ملایی نیا به رسمیت شناخته نمی شود به استحضار می رساند این بیان خواسته ی همه اعضای هیات مدیره بوده است چرا که:
الف- تعاونی دارای وبلاگ مختص به خود است که تمام اعضاء به آن دسترسی دارند و می توانند خواسته ها و نظرات خود را از آن طریق به هیات مدیره منتقل کنند.
ب- جمعی از کسانی که در گروه تلگرامی فوق الذکر عضو هستند به طور کلی عضو تعاونی نیستند.
ج- تقریبا 50 درصد اعضای تعاونی شریک در این پروژه در این گروه عضویت ندارند و این حق طبیعی آنهاست تا از اخبار و مسائل تعاونی باخبر شوند.
د- از همان اوان تشکیل گروه در صحبت های حضوری یا تلفنی با برخی از بزرگواران بیان گردیده است که سوالات دوستان جمع آوری و پاسخ درخور آنها در وبلاگ تعاونی درج خواهد شد.

2-   پس از اصرار دوستان مبنی بر پاسخ گویی در گروه تلگرامی، آقای دکتر پنجه که به عنوان نماینده اعضای هیات مدیره و (تاکید می شود) مدیر عامل تعاونی، پاسخ سوالات دوستان را بیان کرده و خواهند کرد. بنابراین:
الف- نیازی به حضور ملایی نیا و دادن پاسخ های تکراری نبوده و نیست و
ب- اتهام قابل ندانستن اعضای گروه از طرف برخی از اعضای هیات مدیره به دلیل داشتن غرور و حس قیم مآبانه از اساس نادرست است.
3-  علاوه بر این اعضای هیات مدیره واقفند که جایگاهی که با رای شما به آنها تعلق گرفته است و می تواند با رای شما نیز این جایگاه حذف گردد پس جایی برای فخر فروشی و تکبر برای اعضای هیات مدیره باقی نمی گذارد.
4-  لازم به ذکر است که ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس به شرح زیر می باشد:
-  محمودرضا ملایی نیا، رئیس هیات مدیره
-  ناصر پنجه که، مدیر عامل
-  احمدعلی میش مست نهی، منشی
-  احمد قرایی، عضو علی البدل هیات مدیره
-  علیرضا جامی، بازرس اصلی
-  حسن پوراسماعیل، بازرس علی البدل
اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۴۱
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل