شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

۴ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

لازم به توضیح است فرم کسر حقوق برای اعضایی که در زابل حضور دارند باید شخصا و حضورا تکمیل گردد و اعضایی که در شهرستان حضور دارند می بایست علاوه بر تکمیل و ارسال فرم کسر حقوق، گواهی امضاء مورد تایید دفترخانه رسمی نیز ارسال گردد.

دریافت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ دی ۹۹ ، ۱۰:۴۲
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل


با سلام خدمت اعضای محترم تعاونی،
پیرو آگهی دعوت مورخ 17 دیماه مجمع عمومی عادی تعاونی امروز در محل آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی برگزار گردید.
در این جلسه پس از قرائت قرآن آقای دکتر ملایی نیا به شرح گزارش سفر اخیر هیات مدیره به مشهد مقدس پرداختند.
ایشان عنوان کردند پس از بررسی و رایزنی با چند شرکت جهت خرید و کاشت درخت در مشهد و شهرهای اطراف آن در نهایت با یک شرکت در خواف جهت خرید درخت از گونه بادام کاغذی و توت قیسی به توافق رسیده و قرارداد خرید منعقد گردیده که 50 درصد مبلغ نیز بر اساس قرارداد به شرکت فروشنده پرداخت گردیده است. 
دکتر ملایی نیا در ادامه در مورد نقاط خروجی آب از دو قنات ابراهیم آباد و ساغشک و مکان تاسیس استخرهای ذخیره آب و مسیرهای انتقال آب توضیحاتی ارائه نمودند.
دکتر ملایی نیا خاطر نشان کردند با برآوردهایی که توسط هیات مدیره جهت ادامه امر درختکاری و ایجاد تاسیسات انتقال و ذخیره آب حداقل مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان دیگر اعتبار لازم است و این هزینه ها بعد از درختکاری برای حفظ و آبیاری درختان بسیار ضروری و حیاتی می باشد.
رئیس هیات مدیره هزینه تقریبی لازم برای تامین موارد فوق را به شرح ذیل اعلام نمودند:
1.قطعات 900 متری 3.600.000 تومان
2.قطعات 1000 متری 4.000.000 تومان
3.قطعات 1300 متری 5.200.000 تومان
4.قطعات 1400 متری 5.600.000 تومان
5.قطعات 1500 متری 6.000.000 تومان.

لازم به ذکر است اعضای محترم می بایست مبلغ فوق را حداکثر طی ۸ قسط به حساب تعاونی به شماره 2569120724 و طی فرم کسر از حقوق پرداخت نمایند و سایر اعضایی که بدون کسر از حقوق پرداخت می‌نمایند می‌بایست چک ضمانت به تعاونی تحویل و در پایان ۸ ماه و پس از تسویه حساب چک ضمانت را دریافت کنند.
رئیس هیات مدیره در مورد روند صدور اسناد نیز توضیحاتی ارائه کردند و طبق گفته ایشان تاکنون 144 قطعه زمین سند برایشان صادر شده و 66 قطعه دیگر نیز در آینده صادر می شود و افرادی که نقص مدارک دارند در اسرع وقت نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.
ایشان این نکته را یادآور شدند چنانچه در سال آینده برای صدور سند هزینه هایی بیش از هزینه های صدور فعلی تحمیل شود، پرداخت مابه التفاوت بر عهده عضو خواهد بود.
در ادامه جلسه در مورد تحویل اسناد دکتر ملایی نیا بیان داشتند که با یاری خداوند پس از درختکاری و امضای صورتجلسه تحویل و تقبل توافق نامه انجام تعهدات توسط عضو تحویل سند و تحویل فیزیکی زمین انجام خواهد شد و زمان تقریبی این امر تابستان 1400 خواهد بود.

در ادامه جلسه آقای دکتر احمد قرایی مدیر عامل محترم تعاونی به شرح گزارش اقدامات صورت گرفته پرداختند. ایشان عنوان نمودند علیرغم قریب به یکسال هنوز برخی از اعضای بدهکار نسبت به تسویه حساب اقدامی نکردنده اند و این مایه تاسف و باعث کندی روند کار در آینده خواهد بود.
دکتر قرایی سن درختان خریداری شده را 2 ساله بیان کردند و این خبر را به اعضای حاضر اعلام کردند که تعاونی امسال نسبت به کاشت درختان اقدام می نماید اما جهت انجام گام های بعدی نیاز به حمایت همه جانبه اعضاء تعاونی و پرداخت هزینه های پیش بینی شده می باشد.

مدیر عامل محترم تعاونی در ادامه صحبت هایشان عنوان کرد در آینده امر درختکاری و تاسیسات ذخیره و انتقال آب و آبیاری درختان انجام خواهد شد و در جهت حفاظت از درختان و تاسیسات شرکت عقد قرارداد با شرکت حفاظت فیزیکی و بیمه تجهیزات و تاسیسات امری واجب و لازم اجراست. ایشان هزینه های جاری پس از درختکاری را ماهیانه تقریبا 30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر می بایست این اقدامات انجام و حمایت های اعضای تعاونی بیش از پیش باشد.
ایشان در پاسخ به یکی از حاضرین در مورد دلیل انتخاب این نوع درخت گفتند تعاونی دو گونه بادام کاغذی و توت قیسی را با توجه به سازگاری با خاک منطقه بر اساس آزمایش خاک منطقه در زمین‌های اطراف و کم مصرفی آب انها انتخاب نموده است.
همچنین در پاسخ به سوال دیگری عنوان کردند فاصله درختان تقریبا 8 متر از همدیگر انتخاب شده و اعضای محترم فضای کافی جهت کاشت درخت مورد علاقه خود در آینده را دارند.

در ادامه جلسه و پس از بحث و تبادل نظر موارد زیر مورد توافق حداکثری حاضرین قرار گرفت و به تصویب رسید:

1. هزینه های مورد نیاز تقریبی برای فاز اجرایی کاشت درخت و تاسیسات انتقال آب موارد زیر با توضیحات فوق توسط اعضای تعاونی پرداخت گردد:
1.قطعات 900 متری مبلغ 3.600.000 تومان
2.قطعات 1000 متری مبلغ 4.000.000 تومان
3.قطعات 1300 متری مبلغ 5.200.000 تومان
4.قطعات 1400 متری مبلغ 5.600.000 تومان
5.قطعات 1500 متری مبلغ 6.000.000 تومان.
که پرداخت این هزینه ها به شرح توضیحات فوق الذکر خواهد بود و افرادی که طی کسر از حقوق پرداخت می‌نمایند حداکثر تا ۵ بهمن جهت تحویل فرم به تعاونی وقت دارند.
لازم به توضیح است مساحت های فوق مساحت اسمی هر قطعه می باشد و مساحت واقعی هر قطعه کمتر از این است.

2.در مورد اعضای بدهکار مقرر شد این افراد در اسرع وقت نسبت به تسویه اقدام نمایند و بر اساس موافقت و مصوبه امروز به ازای هر سال تاخیر می بایست 30 درصد جریمه تاخیر پرداخت نمایند و تا زمان تسویه حساب ممنوع المعامله قطعه خودشان هستند و از تحویل سند و زمین به آنها خودداری خواهد شد. لازم به ذکر است در آینده اسامی بدهکاران به شرکت حفاظت فیزیکی اعلام خواهد شد و از ورود آنها به مجموعه زمین های فاز 1 و فاز 2 جلوگیری خواهد شد.

3.در جهت همکاری موثر و ارتباط بیشتر افراد زیر به عنوان رابط تعاونی انتخاب شدند و سایر افراد علاقه مند به همکاری در بقیه واحدها لطفا به تعاونی اعلام نمایند.
_آقای مهدی مهدی نژاد رابط سایت قدیم
_آقای امین الله شمسایی رابط دانشکده آب و خاک
_آقای ابراهیم آذرکیش رابط دانشکده کشاورزی

4. با عنایت به درخواست برخی از اعضای محترم، کانال تلگرامی به آدرس tmhuoz2021 جهت اطلاع رسانی مطلوب تر ایجاد گردید و اعضای تعاونی حتما به این بپیوندند.

5. بر اساس بررسی های فنی و اجرایی مقرر شد مکان استخر ذخیره آب در فاز یک از مکان قبلی به مکان سرایداری جابجا گردد و با موافقت اعضای این موضوع مصوب گردید در صورت نیاز هیات مدیره می‌تواند فضای قبلی استخر را در جهت منافع تمام اعضاء واگذار نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ دی ۹۹ ، ۱۰:۰۲
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

با سلام، 

مجمع تعاونی روز چهارشنبه مورخ 24 دی ساعت 12 در آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی واقع در سایت جدید برگزار می شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ دی ۹۹ ، ۲۱:۱۶
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ دی ۹۹ ، ۰۹:۳۷
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل