شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

پیرو آگهی دعوت مجمع عمومی عادی (نوبت دوم) مورخ 31/2/98، مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل در ساعت 9:30روز شنبه مورخ 11/3/98 در محل آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی سایت جدید دانشگاه زابل با حضور آقای هراتی نماینده محترم اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان زابل و با مشارکت 99 نفر از اعضاء (91 نفر حضوراً و 8 نفر وکالتاً) برگزار و موارد ذیل انجام شد:

-         گزارش عملکرد کاری و مالی 5 ساله از طرف رییس هیات مدیره به نمایندگی از هیات مدیره ارائه شد.

-         از اعضای حاضر در جلسه آقای دکتر محمود سلوکی به عنوان رییس جلسه، آقایان دکتر غلامرضا داشاب و امین الله شمسایی به عنوان ناظر و حسین عسکرزاده به عنوان منشی جهت برگزاری انتخابات دعوت شدند.

-         هر کدام از کاندیداهای تصدی هیات مدیره و بازرسی در مدت 3 دقیقه برنامه کاری شان را بیان کردند.

تبصره: فقط آقایان احمد قرایی، محمودرضا ملایی نیا، مهدی مهدی نژاد و احمدعلی میش مست نهی به ارائه برنامه پرداختند و آقای بهروز میر از ارائه برنامه صرفنظر نمود و سایر کاندیداها هیات مدیره در جلسه حضور نداشتند. از کاندیدهای بازرسی نیز آقای محمدرضا پودینه در جلسه حضور نداشت و آقای محمد جهان نیز در زمان مربوط به خودشان در سالن جلسه نبودند.

-         با دستور ریاست محترم جلسه (آقای دکتر سلوکی) رای گیری آغاز شد. اعضای حاضر بعد از احراز هویت تعرفه انتخاب اخذ کردند و آرای خود را به صندوق رای انداختند.

-         پس از اطمینان از صحت رای گیری تمام حضار در جلسه (مقایسه تعداد رای های موجود در صندوق با دو لیست احراز هویت و اخذ تعرفه)، کار شمارش آرا آغاز شد. از 99 تعرفه موجود در صندوق رای نتایج زیر حاصل شد:

1-                محمودرضا ملایی نیا 90 رای

2-                احمد قرایی 61 رای

3-                ناصر رادمان (پنجه که) 34 رای

4-                احمدعلی میش مست نهی 33 رای

5-                مهدی مهدی نژاد 31 رای

6-                سعید گوهری 26 رای

7-                علی اصغر حبیبی 6 رای

8-                بهروز میر 4 رای

9-                شهلا رضوانی 3 رای

10-           علی رضا اکبری 2 رای

11-           محمد جهان (کاندیدای بازرسی) 42 رای

12-           محمدرضا پودینه 39 رای

-         با توجه به نتایج حاصل شده و با عنایت به اینکه اعضای هیات مدیره باید ترکیبی از اعضای هیات علمی و کارمندان باشد (به تنهایی نباید سه نفر عضو هیات علمی یا سه کارمند باشد) آقایان محمودرضا ملایی نیا، احمد قرایی و احمدعلی میش مست نهی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و آقای ناصر رادمان (پنجه که) به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب گریدند. همچنین با توجه نتایج فوق آقای محمد جهان به عنوان بازرس اصلی و آقای محمدرضا پودینه به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

-         پس از پایان رای گیری و شمارش آرا، صورتجلسه مربوط به انتخابات توسط دکتر محمود سلوکی (رییس سنی جلسه)، دکتر غلامرضا داشاب (ناظر)، امین الله شمسایی (ناظر) و حسین عسکرزاده (منشی) به تایید و امضاء رسید و ختم جلسه اعلام گردید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۲
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

مجمع عمومی عادی تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل (نوبت دوم) در روز شنبه مورخ ۱۱ خرداد ساعت ۹:۳۰ صبح در محل آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی برگزار می گردد.

این مجمع بر اساس قانون با هر تعداد از حاضرین رسمیت خواهد داشت و اعضایی که نمی‌توانند در جلسه حضور داشته باشند می بایست طبق توضیحات مندرج در آگهی دعوت عمومی مجمع، شخص دیگری را به عنوان وکیل معرفی کنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۱۱
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۱
شرکت تعاونی مسکن هامون دانشگاه زابل